Ben jij iemand die klantgerichtheid voorop heeft staan, snel kan schakelen, inzicht heeft en initiatief toont? Ben jij zelfstandig en communicatief vaardig? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en wil je werken in een dynamische omgeving?
Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!
Dit ga je doen
In een team van enthousiaste medewerkers ben je het eerstelijns aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als per e-mail. Je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie en afhandeling van vragen, verzoeken en incidenten. Je bent goed in staat om de prioriteit van de binnenkomende meldingen vast te stellen. Meldingen die je niet zelf op kunt lossen, speel je in een heldere omschrijving door naar een tweedelijns medewerker/afdeling. Door deze samenwerking vergroot je je kennis die je vervolgens weer kunt toepassen bij het afhandelen van nieuwe binnenkomende meldingen. Verder verwerk je werknemers- en verzuimgegevens die wij ontvangen van werkgevers in onze backoffice.
Je takenpakket ziet er als volgt uit
Jij
Wij
Contact
Ben je geïnteresseerd in deze functie en vind je dat jouw ervaring en vaardigheden goed passen bij deze functie? Stuur ons dan jouw motivatie met een uitgebreid CV naar personeelszaken@verzuimdata.nl. Mocht je nog vragen hebben, dan zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 0180-330919.
Acquisitie door wervings- en selectiebureaus naar aanleiding van de vacature is niet gewenst.