Servicedesk medewerker

service Ben jij iemand die klantgerichtheid voorop heeft staan,
snel kan schakelen, inzicht heeft en initiatief toont?
Ben jij zelfstandig en communicatief vaardig? Ben jij
toe aan een nieuwe uitdaging en wil je werken in een
dynamische omgeving?
Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!

Dit ga je doen
In een team van enthousiaste medewerkers ben je het eerstelijns aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als per e-mail. Je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie en afhandeling van vragen, verzoeken en incidenten. Je bent goed in staat om de prioriteit van de binnenkomende meldingen vast te stellen. Meldingen die je niet zelf op kunt lossen, speel je in een heldere omschrijving door naar een tweedelijns medewerker/afdeling. Door deze samenwerking vergroot je je kennis die je vervolgens weer kunt toepassen bij het afhandelen van nieuwe binnenkomende meldingen. Verder verwerk je werknemers- en verzuimgegevens die wij ontvangen van werkgevers in onze backoffice.

Je takenpakket ziet er als volgt uit

  • het invoeren van werknemers- en verzuimgegevens;
  • het onderhouden van inkomende en uitgaande telefonische contacten;
  • het analyseren, registreren en prioriteren van binnenkomende meldingen;
  • het zoveel mogelijk zelf afhandelen van vragen, verzoeken en incidenten;
  • het uitzetten van tweedelijns meldingen naar de juiste afdeling;
  • het bewaken van de voortgang en evalueren van de afhandeling;
  • het uitvoeren van algemene ondersteunende taken.

Jij

  • bent 32-40 uur per week beschikbaar;
  • bent iemand met minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding;
  • hebt circa 2 tot 3 jaar ervaring in een dienstverlenende functie;
  • hebt sterke communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlands taal, zowel in woord als geschrift;
  • werkt graag in een team, maar kunt ook goed zelfstandig werken;
  • hebt kennis en ervaring met het Microsoft Office pakket (met name Excel en Outlook);
  • bent bij voorkeur woonachtig in Ridderkerk of in de directe omgeving.

Dit doet Verzuimdata
Verzuimdata is een snel groeiende dienstverlenende organisatie die zich bezighoudt met het ontvangen, verwerken, verbeteren, vastleggen en doorsturen van gegevens. Gegevens afkomstig van werkgevers worden aangeleverd bij diverse partijen als verzekeraar, arbodiensten en UWV. Inmiddels is Verzuimdata uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in de regio met ongeveer 50 medewerkers.

Wij

  • bieden korte, uitdagende en gevarieerde projecten voor grote, bekende en gerenommeerde klanten;
  • bieden een goede work-life balance: 30 verlofdagen op basis van 40 uur;
  • bieden een gratis lunch in een gezellige kantine met alle collega’s;
  • bieden een leuke werksfeer in een klein team;
  • dragen bij aan het bijhouden en vergroten van je kennis, bijvoorbeeld met cursussen en kennisevents;
  • hebben een goed bereikbaar pand, zowel met het ov als met de auto;
  • hebben voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur;
  • hebben leuke personeelsfeestjes, teamactiviteiten en gezellige borrels;
  • bieden een reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.

Contact
Ben je geïnteresseerd in deze functie en vind je dat jouw ervaring en vaardigheden goed passen bij deze functie? Stuur ons dan jouw motivatie met een uitgebreid CV naar personeelszaken@verzuimdata.nl. Mocht je nog vragen hebben, dan zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 0180-330919.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ben jij proactief en in voor afwisselde we...

Lees verder

Ben jij integer en discreet en ben jij in staat...

Lees verder

Ben jij kritisch, analytisch en wil je een bela...

Lees verder

Het begint meestal bij een idee, een nieuwe fun...

Lees verder

Van data informatie maken, dat is jouw missie a...

Lees verder

Ben je een echte master op softwaregebied? Weet...

Lees verder

Contact