Servicedesk medewerker

Ben jij iemand die klantgerichtheid voorop heeft service
staan, snel kan schakelen, inzicht heeft in de
materie en initiatief toont? Ben jij zelfstandig en
communicatief vaardig? Ben jij toe aan een nieuwe
uitdaging en wil je werken in een dynamische
omgeving met voldoende mogelijkheden? Dan ben
jij wellicht onze nieuwe Servicedesk medewerker!

Dit ga je doen
In deze functie houd jij je bezig als eerstelijnsmedewerker. Je vindt het leuk om mensen te helpen bij het oplossen van hun problemen. Het probleem van de klant is jouw uitdaging! Het houdt niet op bij het opnemen van de telefoon en het registreren van de meldingen. Het daadwerkelijk uitzoeken van de kern van het probleem en de oplossing behoort tot deze functie. Bij problemen of wensen/wijzigingen, waarbij je zelf niet uitkomt, ben je in staat om deze om te zetten in een heldere omschrijving en door te spelen naar de tweedelijns afdeling. Ook hierin kun je in samenwerking met de tweedelijns samen het probleem oplossen en leren van de oplossing in vervolg zelf soortgelijke problemen oppakken.

Je takenpakket ziet er als volgt uit

  • inkomende en uitgaande telefonische contacten onderhouden;
  • het invoeren van werknemers-, salaris- en verzuimgegevens;
  • het analyseren, registreren en documenteren van meldingen;
  • het vaststellen van de prioriteit van de meldingen;
  • zoveel mogelijk zelf oplossen van eenvoudige problemen/storingen;
  • problemen/storingen/vragen doorgeven aan de juiste persoon/afdeling;
  • het vaststellen van de juiste prioriteiten;
  • het bewaken van de voortgang en evalueren van de afhandeling;
  • algemene ondersteunende taken.

Jij

  • bent 32-40 uur per week beschikbaar;
  • bent iemand met minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • hebt c.a. 2-3 jaar ervaring in het leveren van support;
  • bent iemand met sterke communicatieve vaardigheden;
  • bent iemand met een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • bent iemand die MS Office en met name Excel beheerst;
  • bent iemand die met voorkeur woonachtig is in Ridderkerk of directe omgeving.

Dit doet Verzuimdata
Verzuimdata is een snel groeiende dienstverlenende organisatie die zich bezighoudt met het ontvangen, verwerken, verbeteren, vastleggen en doorsturen van gegevens. Gegevens afkomstig van werkgevers worden aangeleverd bij diverse partijen als verzekeraar, arbodiensten en UWV. Inmiddels is Verzuimdata uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in de regio met ongeveer 50 medewerkers.

Wij

  • bieden korte, uitdagende en gevarieerde projecten voor grote bekende en gerenomeerde klanten;
  • bieden een goede work-life balance: 30 verlofdagen;
  • bieden een gratis lunch in een gezellige kantine met alle collega’s;
  • bieden een leuke werksfeer in een klein team;
  • dragen bij aan het bijhouden en vergroten van je kennis, bijvoorbeeld met: cursussen en kennisevents;
  • hebben een goed bereikbaar pand, zowel met het ov als met de auto;
  • hebben voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur;
  • hebben leuke personeelsfeestjes, gezellige borrels en toffe teamactiviteiten;
  • bieden een reiskostenvergoeding, een goed salaris en een goede pensioenregeling.

Contact
Ben je geïnteresseerd in deze functie en vind je dat jouw ervaring en vaardigheden goed passen bij deze functie? Stuur ons dan jouw motivatie met een uitgebreid CV naar personeelszaken@verzuimdata.nl. Mocht je nog vragen hebben, dan zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 0180-330919.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ben jij kritisch, analytisch en wil je een bela...

Lees verder

Het begint meestal bij een idee, een nieuwe fun...

Lees verder

Van data informatie maken, dat is jouw missie a...

Lees verder

Ben je een echte master op softwaregebied? Weet...

Lees verder

Ben jij iemand die klantgerichtheid voorop heef...

Lees verder

Contact